Monday, April 30, 2012

SELINGKUH DENGAN BOSS SUAMIKU

SELINGKUH DENGAN BOSS SUAMIKU

Dalam bilik sebuah hotel mewah di ibu kota, seorang wanita, terlentang atas katil,
bertelanjang bulat, dengan kedua dua kakinya terkangkang luas. Antara kedua dua
kakinya itu, terdapat seorang lelaki, juga bertelanjang bulat, sedang menjilat kemaluannya. Tangan wanita itu berada diatas kepala lelaki itu, dan ada ketikanya
dia menekan kepala lelaki itu agar lebih rapat dengan kemaluannya. Lelaki itudengan begitu rakus menjilat, dan mengigit manja kemaluan wanita itu. 

Ada ketikanya wanita itu terjerit keseronokkan bila lelaki itu menjilat lebih dalam dalam
kemaluan wanita itu.

Setelah agak lama begitu, lelaki itu naik atas badan wanita itu, dan bila berdekatan dengan muka wanita itu, wanita itu seolah olah sudah tahu maksudnya. Dengan
serta merta wanita itu menghulurkan tangannya dan menarik kemaluan lelaki itu dan
terus memasukkan
dalam mulutnya. Wanita itu terus menjilat dan mengulum
kemaluan lelaki itu dan ada ketikanya lidah wanita itu menjilat kedua dua telur lelakiitu. Lelaki itu sambil merengekkesedapan, tangannya terus meramas tetek wanita
itu.

Kemudian lelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita itu, dan merangkak
balik kebawah, sambil memegang kemaluannya, meletakkan atas bibir kemaluan
wanita itu. Dengan perlahan dan gagahnya, dia menolak kemaluannya itu sedikit
demi sedikit masuk dalam kemaluanwanita itu. Ada ketikanya dia tarik semula
keluar dan lepas itu dia masukkan balik.Wanita itu merengek dengan kuatnya.
Dengan gerakkan yang pantas, lelakiitu menjunamkan semula kemaluannya dalam
kemaluan wanita itu dan terus menyetubuhi wanita itu. Mula mula perlahandan lama kelamaan dengan begitu laju. Kedua duanya terjerit kesedapan dengan wanita
itu memeluk badan lelaki itu dengan kuat sekali.

Ada ketikanya wanita itu diatas, dan ada masanya dibawah. Berbagai cara mereka
lakukanatas katil itu. Bila sudah tak tertahan lagi, lelaki itu memeluk badan wanitaitudengan kuatnya, dan dengan hentakkan yang kuat, lelaki itu menembak pancutan
demi pancutan dalam kemaluan wanita itu. Wanita itu dengan penuh bernafsu
menekankan punggung lelakiitu pada tubuhnya, sambil kedua dua kakinya
berselang atas punggung lelaki itu. Bila kedua duanyadahsampai.,lelaki itu tertiarap atas tubuh wanita itu. Mereka memeluk antara satu sama lain dengan
begitu kuat sekali.

Kemudian, lelaki itu bangun dan masuk bilik air,sambil wanita itu masih terlentang atas katil serta menarik kain selimut menutup badannya yang bogel itu. Tidak lama
kemudian, lelaki itu keluar dari bilik air, memakai tuala mandi dipinggangnya.

Dia menghampiri katil serta menanggalkan tuala mandinya dan terus berbogel,
berdiri ditepi katil. Wanita itu menoleh padanya, dan terus bangun. Sambil duduk
atas katil, wanita itu memegang kemaluan lelaki itu, mengurut dan menjilat.
Kemudian dimasukkannya dalam mulutnya dan terus menggulum. Lama juga wanita
itu menggulum serta menjilat disekitar kemaluan lelaki itu. Akhirnya lelaki itu memegang kepala wanita itu dan terus memancutkan air maninya dalam mulut
wanita itu. Wanita itu terus menghisap dengan kuatnya sambil tangannya
memegang punggung lelaki itu.
Agak beberapa minit kemudian, lelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita
itu. Wanita itu terus bangun dan masuk kebilikair,sambil lelaki itu menarik tuala

Wanita itu terus keluar hotel dan turun kebawah hotel serta menahan teksi.
Kemudian teksi itu keluar dari kawasan hotel dan keluar dari kawasanibukotaserta
menuju kekawasan perumahan. Sampai pada sebuah rumah, teksi itu berhenti, dan
wanita itu turun. Wanita itu membuka pintu pagar dan kemudian masuk kedalam
rumah.

Dalam rumah itu terdapat 2 orang kanak kanak dan seorang lelaki sedang menonton
tv.  Bila wanita itu masuk, kanak kanak itu melihatnya lalu berteriak“emak balikhei,
emak balik”. Lelaki itu pun menoleh pada wanita itu.

Wanita yang dipanggil oleh kanak kanak itu emak ada lah saya, Salmah, berumur 29
tahun. Kanak kanak itu adalah anak saya, yang tua berumur 5 tahun, seorang lelaki,
dan yang kedua, perempuan, berumur 3 tahun. Yang lelaki itu adalah suami saya
Aziz, berumur dalam 30an.

Yang dihotel tadi siapa? Dia adalah Mr Gopal, seorang lelaki keturunan India,
Pengarah Urusan syarikat saya bekerja . Apa yang kami lakukan tadi, bukanlah kali yang pertama. Saya tak terkira berapa kali Mr Gopal ratah tubuh saya ini. Ada
ketikanya, bukan Mr Gopal saja yang dapat menjunamkan kemaluannya dalam
kemaluan saya ini, tapi kenalan kenalannya yang lain juga telah menjamah tubuh
saya ini.

Kenapa perkara ini terjadi, adalah diluar jangkaun saya. Saya dan suami saya adalah
pasangan yang bahagia. Kami mempunyai segala galanya. Suami saya adalah suami
dan ayah untuk anak anak saya yang penyayang. Kami ada rumah, ada gaji.
Ada kereta, walaupun kereta kancil. Suamisaya bekerja sebagai pegawai bank. Saya
sayang suami saya dan anak anak saya.

Mungkin puncaknya saya menyerahkan tubuh saya ini pada orang lain karena sayasendiri. Sejak Mr Gopal dipindahkan jadi Pengarah Urusan atau bos saya, saya dapat
melihat bahawa Mr Gopal mempunyai keinginan pada diri saya. Tapi saya tidak ambil
kisah akan hal ini.

Selain dari bos saya, Mr Gopal juga kenal dengan suami saya, kerana akaun syarikat dan juga gaji pekerja pekerja syarikat dibayar melalui bank tempatsuami sayabekerja.Bukan itu saja,Mr Gopal sering menjemput suami saya pergi main golf bersama. Ini mengembirakan suami saya kerana dia minat golf. Dan bila Mr Gopalajak, pasti Mr Gopal belanja. Sehubungan dengan itu, kami juga sering keluar makan bersama, sama ada suami saya dan saya dengan Mr Gopal dan isterinya, atau kami semua anak beranak.

Dalam hubungan ini, saya lihat Mr Gopal cuba sedaya upaya untuk berbaik baik
dengan saya. Saya pernah terangkan pada suami saya, tapi suami saya kata, jangan
merepeklah (marah2). Katanya, kan elok bos baik dengan kita. Jadi saya pun tak kisahlah.
Lagipun saya fikirkan Mr Gopal ada isteri dan ada anak, mungkin sekadar perasaan
saya saja.

DIBACA juga :

peperonity.com